MultiForums.gr  MultiHosting.gr  Multilabs.gr  MultiPolls.gr  Webstocks.gr  
Humanity forum Τελευταία ενέργεια: Ποτέ
Not logged in [Σύνδεση - Εγγραφή]
Go To Bottom

[ Κεντρική σελίδα ] [ Κόκκινο δωμάτιο ] [ Πράσινο δωμάτιο ] [ Μπλε δωμάτιο ] [ Καφέ δωμάτιο ] [ Λευκό δωμάτιο ]

Εκτυπώσιμη Έκδοση | εγγραφή στο θέμα | Προσθήκη στα αγαπημένα  
Συγγραφέας: Θέμα: doordat [url=http://w
yaya2017
Νέο μέλος
*

Registered: 21-8-2017
Member Is Offline

Εστάλη στις 26-9-2017 στις 07:26 Απάντηση με παράθεση
doordat [url=http://w

Dus toen ik dat had gehoord, was Johnson, een advocaat en militair, die eind jaren negentig de leden van de rechterlijke macht begon te trainen als een 'side-hustle'. Hij leidde een trainingsklas om zijn komende boek The RBG Workout te promoten: Hoe ze blijft Sterk ... en je kan ook! Ik moest het proberen. Hoe zou ik, een 23-jarige die afhankelijk is van matig gestileerde jogs, semi-reguliere yoga lessen en een dieet met Trader Joe's bevroren groenten om fit te blijven, vergeleken met een tweetijdse kankeroverlevende bijna Nike Air Max 90 Femme Noir vier keer mijn leeftijd ? Spoiler waarschuwing, beste lezer: niet goed.
Toen ik bij de trainingsstudio aankwam Nike Roshe Run Dámské en Johnson ontmoette, vertelde ik hem dat ik, zoals ik normaal gesproken geen kracht trainingsoefeningen doet, weet dat www.lacasanostra.es ik het beetje zenuwachtig ben om de training van RBG uit te proberen. We hebben allemaal gehoord door nu over het indrukwekkende Adidas Superstar Mens vermogen van de rechtvaardigheid om meerdere sets legitieme push-ups te doen, maar hij heeft snel mijn angsten verzacht. 'Het gaat goed,' zei hij. "Het belangrijkste is dat je iets doet om actief te blijven." Later benadrukte Johnson het belang van krachtstraining om zowel botdichtheid als zelfvertrouwen te verbeteren.
Johnson heeft weerstandsbanden uitgegeven en we zijn begonnen met een korte opwarming.
Aangezien deze klas in een open studio plaatsvond in plaats van een van de twee sportscholen van het hoger gerechtsgebouw, zouden we weerstandsbanden gebruiken om de effecten van machines Nike Air Max 1 Mujer na te bootsen. (Deze "home-alternatives" zijn opgenomen in het boek, dat volledig ge?llustreerd is met een spot-on cartoon versie van RBG die elk van de oefeningen doet.) En aangezien het alleen maar een promotie was, in plaats van een Moncler Manteau Femme 84- jarige's tweemaal wekelijkse training, hij beweert dat hij de routine heeft afgezwakt ... maar niet veel.
Hoewel RBG een work-out soundtrack van NPR of PBS NewsHour verkiest, schakelde Johnson dingen om en legde de oude school's '70s tracks voor ons op. We begonnen met een snelle opwarming: springen jacks (Justice Ginsburg doet een paar minuten op de elliptische plaats); hoofdrotaties; armcirkels à la elementaire school P.E. klasse; en heup-, knie- en enkelrotaties. We hebben onze armen en schouders uitgestrekt voordat we op de grond zitten en onze benen, rug en hamstringen uitstrekken, doordat Moncler Jackets Womens we beide benen uitstrekken voor zover zij kunnen gaan en naar voren buigen naar de taille. Volgens Johnson, Moncler Blouson Homme Justice Elena Kagan, die hij ook treint, haat dit stuk, maar alleen omdat Johnson verder kan buigen dan zij kan. Hetzelfde meisje
Vervolgens heeft hij ons op onze maag gelopen en 30 seconden plank houden.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member

Go To Top