MultiLabs.gr  MultiHosting.gr  MultiPlanet.gr  MultiPolls.gr  MultiRadio.gr  
Το φόρουμ των επιστημών Τελευταία ενέργεια: Ποτέ
Not logged in [Σύνδεση - Εγγραφή]
Go To Bottom
MultiRadio <-- Ακούστε Multi Radio Live

[ Κεντρική σελίδα ] [ Κόκκινο δωμάτιο ] [ Πράσινο δωμάτιο ] [ Μπλε δωμάτιο ] [ Καφέ δωμάτιο ] [ Λευκό δωμάτιο ]

Εκτυπώσιμη Έκδοση | εγγραφή στο θέμα | Προσθήκη στα αγαπημένα  
Συγγραφέας: Θέμα: αεροπλάνα
Bastounovlaxos
μαθητής





Μηνύματα: 38
Registered: 25-5-2005
Τοποθεσία: Καραβλάχικα
Member Is Offline

Διάθεση: Βλάχικη

Εστάλη στις 1-7-2005 στις 20:12 Απάντηση με παράθεση
αεροπλάνα



ρε παιδία είδα ένα ντοκυμαντέρ και μου έμειναν κάποιες απορίες:
Τι είναι αυτός ο Μαχ; Έλεγε κάτι για Μαχ 1, 2
Πως στρίβουν τα αεροπλάνα;
Γενικότερα πως ανυψώνονται και πως είναι δυνατόν ένα τόσο βαρύ πράμα να πετάει;
οι μηχανές πως δουλεύουν;




Η φύση είναι η μεγαλυτερη ρατσιστρια μιας και αλλους τους κανει ωραιους και άλλους, οπως εμενα, ασχημους με αποτελεσμα οι δευτεροι να μην εχουν καμια τυχη στον ερωτα.
Μετα απο 20, και βάλε, χυλόπιτες και καμια εκδηλωση ενδιαφεροντος προς το προσωπο μου καταλαβα πως το αθλημα αυτο δεν κανει για εμενα, καταλαβα πως θα περασω ολη μου τη ζωη μονος.
Το εταιρον ημισυ ή απολυτος ερωτας ειναι ενας μυθος και τιποτα αλλο, ειμαι ζωντανο παραδειγμα!
Ο πόνος που φερνει η μοναξια, οταν βεβαια συνειδητοποιησει κανεις πως ειναι μονος και καμια ευκαιρια δεν εχει ειναι αβασταχτος.
Πολλες φορες δεν κοιμαμαι τα βραδια παρα προσπαθω να καταλαβω πως η ζωη μου στο θεμα αυτο πηγε τοσο στραβα. Αισθανομαι τη μαχαιρια στην καρδια και πολλες φορες δεν πιστευω πως θα τα καταφερω μεχρι το πρωι...
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
KOSTAS555888
μεταπτυχιακός
**


Avatar


Μηνύματα: 965
Registered: 1-4-2004
Τοποθεσία: βορια
Member Is Offline

Διάθεση: ανώνυμη

Εστάλη στις 1-7-2005 στις 22:02 Απάντηση με παράθεση


Έχω έναν παιδικό φίλο ,είναι πιλότος στην πολεμική αεροπορία .....μόνο που τώρα τον συναντάω σπάνια .....όταν θα τον δω θα τον ρωτήσω τι είναι μαχ.



μερικά πράγματα απλώς δεν είναι γραφτό να γίνουν. τόσο απλό. η πολλή σκέψη κάνει κακό.
έχω σοβαρό πρόβλημα έκφρασης.............άλλα λέω, άλλα καταλαβαίνουνε.
μικρός αυτός που ασχολείται με του άλλους.
μεσαίος αυτός που τα λέει ως γεγονότα.
μεγάλος αυτός που βγάζει ιδέες.
κ
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
TheMath
φοιτητής
*




Μηνύματα: 125
Registered: 16-2-2005
Τοποθεσία: opou na nai
Member Is Offline

Διάθεση: ROCK

Εστάλη στις 1-7-2005 στις 23:03 Απάντηση με παράθεση


Καλησπερα φιλε,

Επιτελους που ξεκινησε καποιος θρεντ με αεροπλανα. Εχουμε και λεμε.

Μαχ ειναι μια μεταβλητη που πανω κατω συμβολιζει την ταχυτητα του ηχου. Δηλαδη οτιδιποτε παει με πανω απο ενα μαχ σπαει το φραγμα του ηχου.

Τωρα για το πως πεταει ενα αεροπλανο. Η πτερυγα αν παρατηρησεις το προφιλ της ειναι καμπυλο στο πανω μερος της και ισιο στο κατω μερος της . Αποτελεσμα, η ροη αερα πανω απο την πτερυγα ειναι διαφορετικη απο το κατω μερος της πτερυγας με αποτελεσμα να εξασκειτε πιεση στο κατω μερος της πτερυγας που τεινει να την ανυψωσει. Αυτο ειναι που ονομαζουμε αεροδυναμικη ανωση. Βαρικα ο αερας προσπαθει να καλυψει το κενο, ποιο κενο? Η πανω ροη διανυει μεγαλυτερη αποσταση στο πανω μερος της πτερυγας το οποιο ειπαμε οτι ειναι καμπυλο , ενω η κατω διανυει μικροτερο. Σε μια προσπαθεια εξισορροπισης δημιουργειται η ανωση.

Στα συγχρονα μαχητηκα αεροπλανα τζετ , πλεον δεν ασχολουντε και τοσο με την ανωση οσο με το ποσο καλα μπορει να στριψει στον αερα το αεροπλανο. Γιατι? Γιατι οι κινητηρες σε αυτα τα αεροπλανα, παραγουν ισχυh που περισευει σε σχεση με το βαρος του αεροπλανου, οποτε στην ουσια μιλαμε για ρουκετες με φτερα.

Πως στριβουν τα αεροπλανα. Εχουν κατι πτερυγια κινουμενα στις ακρες των πτερυγων, τα οποια λεμε αιλερονς, εν ολοιγοις, οταν θες να πας δεξια, κινεις το στικ, αυτο με την σειρα του σηκωνει το αιλερον στην δεξια πτερυγα και κατεβαζει το αντιστοιχο στην αριστερη. Σαν αποτελεσμα μειωνεται η ανωση στην δεξια πτερυγα και αυξανει στην αριστερη , αρα το αεροπλανο θα γειρει προς τα δεξια με αποτελεσμα να κανει μπρεηκ προς δεξια, που σημαινει οτι στριβει προς τα δεξια.

Οι Τζετ κινητηρες εχουν μια σειρα απο φτερουγες, πολλες η μια μεσα απο την αλλη μεσα σε εναν κυλινδρο, αυτες οι φτερουγες περιστρεφονται γρηγορα εν σειρα και επιταχυνουν τον αερα αναμιγνυοντας τον με καυσιμο, αποτελεσμα να βγαινει ο αερας πισω απο τον κινητηρα με πολυ μεγαλη ταχυτητα, προωθωντας το αεροπλανο.

Γιαννης
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
Bastounovlaxos
μαθητής





Μηνύματα: 38
Registered: 25-5-2005
Τοποθεσία: Καραβλάχικα
Member Is Offline

Διάθεση: Βλάχικη

Εστάλη στις 2-7-2005 στις 19:46 Απάντηση με παράθεση


δε μου λες κάτι άλλο. αυτή η φλόγα που βγάζουν απο πίσω τα μαχητικά τι είναι;
Η ταχύτητα του ήχου πόσο είναι;
στη μηχανή στην είσοδο εκεί που είναι οι φτερούγες έχει ένα πράμα κωνικό σα μύτη τι είναι αυτό;




Η φύση είναι η μεγαλυτερη ρατσιστρια μιας και αλλους τους κανει ωραιους και άλλους, οπως εμενα, ασχημους με αποτελεσμα οι δευτεροι να μην εχουν καμια τυχη στον ερωτα.
Μετα απο 20, και βάλε, χυλόπιτες και καμια εκδηλωση ενδιαφεροντος προς το προσωπο μου καταλαβα πως το αθλημα αυτο δεν κανει για εμενα, καταλαβα πως θα περασω ολη μου τη ζωη μονος.
Το εταιρον ημισυ ή απολυτος ερωτας ειναι ενας μυθος και τιποτα αλλο, ειμαι ζωντανο παραδειγμα!
Ο πόνος που φερνει η μοναξια, οταν βεβαια συνειδητοποιησει κανεις πως ειναι μονος και καμια ευκαιρια δεν εχει ειναι αβασταχτος.
Πολλες φορες δεν κοιμαμαι τα βραδια παρα προσπαθω να καταλαβω πως η ζωη μου στο θεμα αυτο πηγε τοσο στραβα. Αισθανομαι τη μαχαιρια στην καρδια και πολλες φορες δεν πιστευω πως θα τα καταφερω μεχρι το πρωι...
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
TheMath
φοιτητής
*




Μηνύματα: 125
Registered: 16-2-2005
Τοποθεσία: opou na nai
Member Is Offline

Διάθεση: ROCK

Εστάλη στις 3-7-2005 στις 22:57 Απάντηση με παράθεση


Λοιπον

Η φλογα λεγεται μετακαυση, που στην ουσια ειναι καυσιμο που καιγεται μαζι με τον αερα, ωστε να εχεις εξτρα ωθηση.

Ο μικρος κωνος που λες, ειναι βασικα καλυμα του κυριου αξονα πανω στον οποιο εδραζονται οι φτερουγες αυτες, εχει πλεον κωνικο αεροδυναμικο σχημα ωστε να εξομαλυνει την ροη του αερα καθως μπαινει στον κινητηρα.




.... ιδεα δεν εχω τι να βαλω
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
zeus
binary god
**


Avatar


Μηνύματα: 1.316
Registered: 30-10-2003
Τοποθεσία: Όλυμπος
Member Is Offline

Διάθεση: -----(--@

Εστάλη στις 4-7-2005 στις 00:02 Απάντηση με παράθεση


Το Concorde εφτανε τα 2.05 Mach χωρίς μετάκαυση, ακόμα και τα πολεμικά αεροσκάφη δεν μπορούσαν να το ακολουθήσουν για πολύ..
Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
myrios
Con-temporary
****


Avatar


Μηνύματα: 18.543
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline

Διάθεση: Γκνια

Εστάλη στις 14-7-2005 στις 15:25 Απάντηση με παράθεση


Ένα Μάχ είναι κάτι πάνω από 1000 χλμ/ώρα (1045 ή 1054 νομίζω).

Αν σε ενδιαφέρουν υπάρχει ειδικός Τύπος (Πτήση, Στρατηγική, ʼμύνα κ Διπλωματία κτλ.)

Το ταχύτερο αεροσκάφος σε υπηρεσία ποτέ είναι το ΜiG-25 με 2,5 Μάχ και οροφή πάνω από 25.000 πόδια...




Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;

Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
Bastounovlaxos
μαθητής





Μηνύματα: 38
Registered: 25-5-2005
Τοποθεσία: Καραβλάχικα
Member Is Offline

Διάθεση: Βλάχικη

Εστάλη στις 27-7-2005 στις 19:13 Απάντηση με παράθεση


Παράθεση:
Originally posted by myrios
Ένα Μάχ είναι κάτι πάνω από 1000 χλμ/ώρα (1045 ή 1054 νομίζω).

Αν σε ενδιαφέρουν υπάρχει ειδικός Τύπος (Πτήση, Στρατηγική, ʼμύνα κ Διπλωματία κτλ.)

Το ταχύτερο αεροσκάφος σε υπηρεσία ποτέ είναι το ΜiG-25 με 2,5 Μάχ και οροφή πάνω από 25.000 πόδια...


Καλά και αυτή η ταχύτητα είναι σταθερή πάντα και παντού;




Η φύση είναι η μεγαλυτερη ρατσιστρια μιας και αλλους τους κανει ωραιους και άλλους, οπως εμενα, ασχημους με αποτελεσμα οι δευτεροι να μην εχουν καμια τυχη στον ερωτα.
Μετα απο 20, και βάλε, χυλόπιτες και καμια εκδηλωση ενδιαφεροντος προς το προσωπο μου καταλαβα πως το αθλημα αυτο δεν κανει για εμενα, καταλαβα πως θα περασω ολη μου τη ζωη μονος.
Το εταιρον ημισυ ή απολυτος ερωτας ειναι ενας μυθος και τιποτα αλλο, ειμαι ζωντανο παραδειγμα!
Ο πόνος που φερνει η μοναξια, οταν βεβαια συνειδητοποιησει κανεις πως ειναι μονος και καμια ευκαιρια δεν εχει ειναι αβασταχτος.
Πολλες φορες δεν κοιμαμαι τα βραδια παρα προσπαθω να καταλαβω πως η ζωη μου στο θεμα αυτο πηγε τοσο στραβα. Αισθανομαι τη μαχαιρια στην καρδια και πολλες φορες δεν πιστευω πως θα τα καταφερω μεχρι το πρωι...
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
CaptainJackSparrow
φοιτητής
*


Avatar


Μηνύματα: 290
Registered: 3-1-2005
Member Is Offline

Διάθεση: No Mood

Εστάλη στις 25-8-2005 στις 10:28 Απάντηση με παράθεση


Παράθεση:

Στα συγχρονα μαχητηκα αεροπλανα τζετ , πλεον δεν ασχολουντε και τοσο με την ανωση οσο με το ποσο καλα μπορει να στριψει στον αερα το αεροπλανο. Γιατι? Γιατι οι κινητηρες σε αυτα τα αεροπλανα, παραγουν ισχυh που περισευει σε σχεση με το βαρος του αεροπλανου, οποτε στην ουσια μιλαμε για ρουκετες με φτερα.


Όχι εντελώς ακριβές. Ο λόγος ώσης/βάρος είναι μεγαλύτερος της μονάδας στο F16 π.χ. αλλά στην πλειοψηφία των υπολοίπων μαχητικών είναι κατώτερος της μονάδας.


Παράθεση:

Πως στριβουν τα αεροπλανα. Εχουν κατι πτερυγια κινουμενα στις ακρες των πτερυγων, τα οποια λεμε αιλερονς, εν ολοιγοις, οταν θες να πας δεξια, κινεις το στικ, αυτο με την σειρα του σηκωνει το αιλερον στην δεξια πτερυγα και κατεβαζει το αντιστοιχο στην αριστερη. Σαν αποτελεσμα μειωνεται η ανωση στην δεξια πτερυγα και αυξανει στην αριστερη , αρα το αεροπλανο θα γειρει προς τα δεξια με αποτελεσμα να κανει μπρεηκ προς δεξια, που σημαινει οτι στριβει προς τα δεξια.


Γενικά ναι, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και το πηδάλιο (rudder) ειδικά σε μη μαχητικά αεροσκάφη. Αν προσπαθήσει κανείς να αλλάξει κατεύθυνση σε μη μαχητικό χρησιμοποιώντας μόνο τα ailerons, το πιθανότερο είναι να εισέλθει σε στροφή slip ή skid, κάτι που μπορεί να παρατηρηθεί από τον turn-and-slip indicator.



Παράθεση:

Το ταχύτερο αεροσκάφος σε υπηρεσία ποτέ είναι το ΜiG-25 με 2,5 Μάχ και οροφή πάνω από 25.000 πόδια...


Το MiG-25 σχεδιάστηκε για να αναχαιτίσει το αμερικανικό B-70 που θα είχε δυνατότητα 3+ Mach. Το B-70 δεν κατασκευάστηκε ποτέ, αλλά το MiG-25 ναι. Όσο για τα χαρακτηριστικά του, αυτά είναι ταχύτητα 3+ Mach (για σύντομα χρονικά διαστήματα) και οροφή (μέγιστο ύψος) 114,000 ft.

Το ταχύτερο αεροσκάφος σε υπηρεσία ήταν το SR-71 (κατασκοπευτικό-αναγνωριστικό) με ταχύτητα 3.2 Mach




Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ
φοιτητής
*


Avatar


Μηνύματα: 196
Registered: 20-3-2008
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Member Is Offline

Διάθεση: Φιλοσοφάρω μετ' ευτελείας

Εστάλη στις 28-8-2008 στις 07:37 Απάντηση με παράθεση


Ωραίος ο Μπαστουνόβλαχος...(κι ας λέει ότι είναι άσχημος). Μ΄αυτά και μ' αυτά, έμαθε και για τ' αεροπλάνα και για τα ελικόπτερα ...κάτι ψιλά... Δεν μας είπε μόνο αν βρήκε ταίρι ή ακόμα ψάχνει και τον τρώει η μοναξιά....



"Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ'αυτό μένειν ...Φύσις κρύπτεσθαι φιλεί"
Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member 's Aim


Go To Top


Powered by XMB
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002-2005
Multiforums.gr - Μια ακόμη υπηρεσία της MultiForums OE. Φιλοξενία MultiHosting.gr.
Άλλες υπηρεσίες της Multiforums OE: MultiHosting.gr. MultiLabs.gr. MultiPlanet.gr. MultiRadio.gr. MultiPolls.gr. MultiBlogs.gr. WebStocks.gr.