MultiLabs.gr  MultiHosting.gr  MultiPlanet.gr  MultiPolls.gr  MultiRadio.gr  
Το φόρουμ των επιστημών Τελευταία ενέργεια: Ποτέ
Not logged in [Σύνδεση - Εγγραφή]
Go To Bottom
MultiRadio <-- Ακούστε Multi Radio Live

[ Κεντρική σελίδα ] [ Κόκκινο δωμάτιο ] [ Πράσινο δωμάτιο ] [ Μπλε δωμάτιο ] [ Καφέ δωμάτιο ] [ Λευκό δωμάτιο ]

Εκτυπώσιμη Έκδοση | εγγραφή στο θέμα | Προσθήκη στα αγαπημένα  
Συγγραφέας: Θέμα: Ο ΜΥΘΟΣ της αυτοκίνησης με υδρογόνο
CaptainJackSparrow
φοιτητής
*


Avatar


Μηνύματα: 290
Registered: 3-1-2005
Member Is Offline

Διάθεση: No Mood

Εστάλη στις 6-9-2005 στις 07:08 Απάντηση με παράθεση
Ο ΜΥΘΟΣ της αυτοκίνησης με υδρογόνο



Τα τελευταία 25 χρόνια, η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει ξοδέψει περισσότερα από 1.2 δισ. δολλάρια σε fuel cell έρευνα και ανάπτυξη. Προσφάτως, ανακοινώθηκε η πρόταση για επένδυση άλλου ενός δισ. δολλαρίων για επιπλέον έρευνα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη ξοδέψει εκατομμύρια χωρίς αποτέλεσμα. Η απλή αλήθεια είναι ότι κοστίζει περισσότερο να παράγει κανείς υδρογόνο, σπάζοντας το μόριό του από άλλα για να παράγει ενέργεια.

Δεν είναι δυνατόν να έχουμε μεγάλο αριθμό fuel-cell οχημάτων χωρίς ικανοποιητικό αριθμό καυσίμου προς υποστήριξη, και ταυτόχρονα δεν είναι δυνατό να δημιουργήσουμε την απαραίτητη υποδομή χωρίς να έχουμε ικανοποιητικό αριθμό οχημάτων!

Η διάσπαση του μορίου του υδρογόνου σε ηλεκτρόνια και προτόνια, η διοχέτευσή του σε ηλεκτροκινητήρα, και η επαναδέσμευση των σωματιδίων με οξυγόνο για παροχή νερού, θέτει μια τεράστια πρόκληση. Το υδρογόνο είναι άφθονο στη φύση, αλλά δεν είναι εύκολο (βλέπε: φτηνό) να το αποκτήσει κανείς. Αυτή τη στιγμή, κοστίζει περισσότερο να ελευθερώσει κανείς το υδρογόνο από ότι να κερδίσει μετατρέποντας το υδρογόνο σε ενέργεια.

Το πλήρες άρθρο (στα Αγγλικά) ΕΔΩ




Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
dpdt1
Uhuru!
****


Avatar


Μηνύματα: 12.378
Registered: 8-2-2003
Τοποθεσία: Urrun
Member Is Offline

Διάθεση: Punk

Εστάλη στις 6-9-2005 στις 07:54 Απάντηση με παράθεση


καπταιν ενδιαφεροντα ολα αυτα. ομολογω οτι δε τα ηξερα.. απλα εχω ακουσει οτι στη γαλλια υπαρχουν βενζιναδικα που παρεχουν και υδρογονο (?) και οτι καποιοι ηδη κινουνται ετσι? (μαλιστα μου ειπαν οτι σε αξια πληρωνεις τα μισα απο οτι τα αντιστοιχα για το πετρελαιο) ξερεις κατι?
γιατι αν τελικα εχει βρεθει τροπος να το αποκτησει κανεις ευκολα και φτηνα, γιατι οχι?


τα προβληματα του να ειμαστε δεσμιοι του πετρελαιου και μονο, φαινονται εδω και μερικους μηνες...

αλλα σχετικα λινκ που πετυχα..
http://www.h2cars.biz/artman/publish/index.shtml
http://www.tve.org/earthreport/archive/16Jul2001.html
http://www.businessweek.com/magazine/content/05_04/b3917097_mz018.htm
http://news.bostonherald.com/talkBack/index.php?PHPSESSID=78eaae241a31f5399b5015c441cd1643&topic=21239.0




Δακρυγόνα και φωτιές στο μικρό χωριό, και χτυπάν αλύπητα, νέους στο ψαχνό

Δακρυγόνα και φωτιές σκόρπισαν παντού, και η βουλή απέεεχει μόνο ένα ντου!
Προφίλ μέλους E-Mail User Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
Andrameleh
μεταπτυχιακός
**


Avatar


Μηνύματα: 1.439
Registered: 29-4-2004
Τοποθεσία: KOZANH
Member Is Offline

Διάθεση: Κάτοικος της αβύσσου

Εστάλη στις 6-9-2005 στις 14:04 Απάντηση με παράθεση


Το μέγα πρόβλημα για την μετάβαση στην "οικονομία του΄υδρογόνου" : Για να παραχθεί μια άλφα ποσότητα υδρογόνου χρειάζεται να καταναλωθεί ενέργεια προερχόμενη φυσικά από ορυκτά καύσιμα (ή πυρηνική) περισσότερη από όση θα μας δώσει το υδρογόνο που θα πάρουμε! :(
Καταλαβαίνετε βεβαια το αδιέξοδο . Η μονη πιθανή λύση θα έιναι η χρήση φιλικών μορφών ενέργειας (αιολική, ηλιακή κλπ) για την παραγωγή υδρογόνου (αλλά και πάλι αν φτάναμε αυτού γιατί να μην χρησιμοποιήσουμε αυτούσιες αυτές τις μορφές;




The Christian resolution to find the world ugly and bad has made the world ugly and bad.
Friedrich Nietzsche
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member  Αυτός ο χρήστης έχει MSN Messenger
KrySh
yet another me
***


Avatar


Μηνύματα: 3.939
Registered: 10-2-2004
Τοποθεσία: Να μη σε νοιάζει!
Member Is Offline

Διάθεση: Θα σου λεγα τωρα...

Εστάλη στις 6-9-2005 στις 14:13 Απάντηση με παράθεση


επειδη δεν μπορουμε να τις αποθηκευσουμε ευκολα, για χρηση σε αυτοκινητα, κινητα, φορητους υπολογιστες κλπ.

Οι μπαταριες δεν εχουν επαρκη αποδοση.
σε ολα τα παραπανω βρισκουν εφαρμογη οι κυψελες υδρογονου.

μαλλον θα στραφουμε στην παραγωγη υδρογονου με τη βοηθεια εναλλακτικων πηγων ενεργειας, οπως αιολικης, ηλιακή ή (με την ελπιδα ζουμε) συντηξης.

υπαρχουν, ομως κι αλλες λυσεις, οπως πχ το βιοντιζελ, "πετρελαιο" απο καλαμποκι, σογια κλπ...




Γκρρρρρρρ....
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
ArpaTZon
καθηγητής
****


Avatar


Μηνύματα: 5.876
Registered: 1-7-2005
Τοποθεσία: Αθηνα
Member Is Offline

Διάθεση: No γαβρ accepted...

Εστάλη στις 7-9-2005 στις 08:32 Απάντηση με παράθεση


Πρώτη στην Eυρώπη όσον αφορά στην έρευνα ήταν η BMW, συνεργaζόμενη με την αμερικανική Delphi και τη Pενό για τη σχεδίαση/κατασκευή ενός αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιεί ενα κιντήρα Εσωτ.καύσης σταθερών στροφών, που θα «καίει» βενζίνη ή πετρέλαιο, και κυψέλες καυσίμου SOFC (Solid Oxide Fuel Cell-Kυψέλη Στερεών Oξειδίων) που θα παράγουν ηλεκτρική ενέργεια.
Γιατί όλα αυτά;
Διότι η E.E. ετοιμάζει μία Oδηγία, σύμφωνα με την οποία οι κινητήρες όλων των οχημάτων (με πρώτα τα μικρά και μεγάλα φορτηγά και τα λεωφορεία) θα πρέπει να «σβήνουν», όταν τα οχήματα σταματούν, και να παίρνουν εμπρός, όταν οι συνθήκες το απαιτούν (όπως στο Πρίους).
Aυτό κάνει απαραίτητη την παρουσία μιας ακόμα πηγής ενέργειας, και να τα fuell cells, τα οποία στην ουσία θα είναι τα γνωστά από την αεροπορία APU (Auxilliary Power Units-Eναλλακτικές Πηγές ―Hλεκτρικής― Eνέργειας).

Aν, στα παραπάνω προσθέσουμε και την τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας για... εξηλεκτρισμό όλων των συστημάτων (ηλεκτρικά υποβοηθούμενα φρένα, συστήματα διεύθυνσης, ελεγχόμενα διαφορικά, αντλίες, συστήματα βαλβίδων, ABS, κλιματισμοί κτλ.), τότε καταλαβαίνουμε ότι η ανάγκη για πρόσθετη ενέργεια είναι όχι απλώς επιβεβλημένη, αλλά άμεση.

Για να παραχθεί 1kW (1.3hp) από μία, μηχανικά κινούμενη, γεννήτρια απαιτούνται 1,5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ.
Oι κυψέλες θα μειώσουν την κατανάλωση στα 0,7 λίτρα/100 χλμ.! στο μισό !
Aν αυτό ισχύει μόνο για μία γεννήτρια σε ένα όχημα, καταλαβαίνουμε τί γίνεται, αν υπολογίσουμε τη σπατάλη στα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Σε λίγα χρόνια όλο και περισσότερα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν κυψέλες που, θα συμβάλλουν στη μείωση των ρύπων.
Απλά πρέπει να φτηνύνει κι άλλο η παραγωγή εναλλακτικής ενέργειας.

Δεν υπάρχει και άλλη διέξοδος, το πετρέλαιο κάνει κακό στην ατμόσφαιρα, και στην τσέπη.




Να μ' αγαπάς όπου και νά 'μαι... '
εγω θα σε θυμάμαι...
TZON
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member  Αυτός ο χρήστης έχει MSN Messenger 's Yahoo
ΕΝΑΣ
φοιτητής
*




Μηνύματα: 360
Registered: 5-5-2006
Member Is Offline

Διάθεση: No Mood

Εστάλη στις 15-6-2006 στις 13:19 Απάντηση με παράθεση


αυτο ειναι μαλλον και το σημαντικοτερο θεμα σ ολο το βημα. και , ξερουμε τοσα λιγα!
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ
φοιτητής
*


Avatar


Μηνύματα: 196
Registered: 20-3-2008
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Member Is Offline

Διάθεση: Φιλοσοφάρω μετ' ευτελείας

Εστάλη στις 2-4-2008 στις 10:28 Απάντηση με παράθεση


Έχω καταλήξει, μετά από σοβαρή έρευνα, ότι είναι κοντά η ημέρα του Υδρογόνου ή καλύτερα ο καιρός για την οικονομία του Υδρογόνου έφτασε......:)



"Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ'αυτό μένειν ...Φύσις κρύπτεσθαι φιλεί"
Προφίλ μέλους Ιστοσελίδα μέλους Δείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member 's Aim


Go To Top


Powered by XMB
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002-2005
Multiforums.gr - Μια ακόμη υπηρεσία της MultiForums OE. Φιλοξενία MultiHosting.gr.
Άλλες υπηρεσίες της Multiforums OE: MultiHosting.gr. MultiLabs.gr. MultiPlanet.gr. MultiRadio.gr. MultiPolls.gr. MultiBlogs.gr. WebStocks.gr.