MultiLabs.gr  MultiHosting.gr  Webstocks.gr  MultiPolls.gr  MultiRadio.gr  
Το φόρουμ των επιστημών Τελευταία ενέργεια: Ποτέ
Not logged in [Σύνδεση - Εγγραφή]
Go To Bottom

[ Κεντρική σελίδα ] [ Κόκκινο δωμάτιο ] [ Πράσινο δωμάτιο ] [ Μπλε δωμάτιο ] [ Καφέ δωμάτιο ] [ Λευκό δωμάτιο ]

Εκτυπώσιμη Έκδοση | εγγραφή στο θέμα | Προσθήκη στα αγαπημένα  
Συγγραφέας: Θέμα: Γυμναστική στο σπίτι
fitbill
μαθητής





Μηνύματα: 2
Registered: 21-9-2016
Member Is Offline


Εστάλη στις 21-9-2016 στις 02:47 Απάντηση με παράθεση
Γυμναστική στο σπίτι



Γεια σας παιδιά, :)

Είμαι ο Βασίλης και με ενδιαφέρει η φυσική κατάσταση και η υγιεινή διατροφή. Πιστεύω πάρα πολύ ότι αυτός ο συνδυασμός αυτών των 2 είναι ο καλύτερος τρόπος για να ζεις και να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες και τις δυσκολίες της καθημερινότητας σου.

Σίγουρα στις μέρες μας, ο ελεύθερος χρόνος για τον καθένα μας είναι περιορισμένος και λίγος, όποτε και η τακτική εκγύμναση του σώματος μας γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ είναι μια καλή λύση για τον καθένα μας εξοικονομώντας αρκετό χρόνο και χρήμα.

Το τελευταίο ΒΙΝΤΕΟ που ετοίμασα έχει να κάνει με μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις - ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ

https://www.youtube.com/watch?v=kBEDtUZCJHM

Aς προχωρήσουμε τώρα με κάποιες περαιτέρω λεπτομέρειες της άσκησης ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ:

• Την άσκηση μπορούμε να την εκτελέσουμε είτε όρθιοι είτε καθιστοί.
• Γυμνάζουμε ένα-ένα χέρι την κάθε φορά και το χέρι που δε γυμνάζεται βοηθάει στη σωστή στήριξη του χεριού που εκτελεί την άσκηση.
• Το σημείο αρχής της κάθε επανάληψης, δεν πρέπει ποτέ είναι κάτω από 90 μοίρες κλίση, ενώ στο τέλος κάθε επανάληψης το χέρι δεν πρέπει ποτέ να ισιώνει αλλά αντιθέτως να υπάρχει πάντα μια μικρή κλίση.
• 1 σετ ολοκληρώνεται όταν γυμναστούν και τα 2 χέρια μας από 1 φορά, ενώ 1 ολοκληρωμένη άσκηση αποτελείται ως γνωστόν από 4 σετ.
• Σε κάθε σετ εκτελούμε 8-15 επαναλήψεις, ανάλογα με το στόχο που έχουμε θέσει εξαρχής και τα κιλά που σηκώνουμε.




[url=http://fit4art.com/el]Φυσική κατάσταση [/url] - Find the right motivation in life
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
fitbill
μαθητής





Μηνύματα: 2
Registered: 21-9-2016
Member Is Offline


Εστάλη στις 25-9-2016 στις 05:49 Απάντηση με παράθεση
Η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα εκγύμνασης των ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ μας



Γεια σας και πάλι παιδιά,

Βασίλης εδώ, σε αυτό το post θέλω να σας μιλήσω για την σπουδαιότητα και αναγκαιότητα της εκγύμνασης των κοιλιακών μας.

Σίγουρα η κοιλιακή χώρα (κοιλιακοί μύες) είναι από τις πιο δύσκολες περιοχές για να γυμναστούν. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ειδικά όποιος πρώτο πάει στο γυμναστήριο και βλέπει πάρα πολλά και διάφορα όργανα, οι κοιλιακοί δεν τον ενδιαφέρουν και τόσο, όποτε βαριούνται οι περισσότεροι να τους εκτελέσουν και τους παρατάνε. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος.

Το μυϊκό σύστημα του μέσου κορμού είναι ο στυλοβάτης, ο Άτλας του σώματος και αποτελεί μια σταθερή βάση υποστήριξης για το σώμα. Μας επιτρέπει να στεκόμαστε όρθιοι και να κινούμαστε, βοηθάει στον έλεγχο της κίνησης, μεταφέρει ενέργεια, κατανέμει δυνάμεις και κυρίως προστατεύει τη μέση.

Οι μύες του κορμού παίζουν σημαντικό ρόλο στις κινήσεις και στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης. Οι κοιλιακοί ως ανταγωνιστές των ραχιαίων, όταν ισχυροποιούνται υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη. Η σταθερότητα, η δύναμη, η κινητικότητα και ο καλός συντονισμός κοιλιακών-ραχιαίων αποτρέπει πολλές κακώσεις στις ωμοπλάτες, τον αυχένα και τις περιβόητες ενοχλήσεις στη μέση.

Επίσης οι κοιλιακοί δεν χρειάζονται τα όργανα του γυμναστηρίου, ίσα-ίσα οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι με ελεύθερες ασκήσεις όπου χρησιμοποιούμε το βάρος τους σώματος μας.

Όταν θες να δώσεις έμφαση στους κάτω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το κάτω (όποτε συνήθως γίνεται με άρση ποδιών).

Ενώ όταν θες να δώσεις έμφαση στους πάνω κοιλιακούς, η κίνηση του σώματος συνήθως πρέπει να προέρχεται από το πάνω μέρος του σώματος (μετακίνηση του κορμού μας).

Στο παρακάτω video που έχω ετοιμάσει, θα δούμε μια 1 άσκηση για τους κάτω κοιλιακούς και 1 άσκηση για τους πάρω κοιλιακούς που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στον προσωπικό μας χώρο:

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ(vid)




[url=http://fit4art.com/el]Φυσική κατάσταση [/url] - Find the right motivation in life
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member


Go To Top


Powered by XMB
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002-2005
Multiforums.gr - Μια ακόμη υπηρεσία της MultiForums OE. Φιλοξενία MultiHosting.gr.
Άλλες υπηρεσίες της Multiforums OE: MultiHosting.gr. MultiLabs.gr. MultiPlanet.gr. MultiRadio.gr. MultiPolls.gr. MultiBlogs.gr. WebStocks.gr.