Σελίδες: 1 2 3 .. 12 |
myrios
Con-temporary
    
Μηνύματα: 18.191
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline
Διάθεση: Γκνια
|
Εστάλη στις 5-12-2004 στις 14:57 |
|
|
Formula 1 2005
Δεν αρχίζει πολύ καλά η χρονιά.
Ιδού ένα άρθρο από το contra.gr
Η χρονιά που πέρασε για τη Formula 1 ήταν μία ανατρεπτική όσον αφορά τα διοικητικά
θέματα του αθλήματος. Οι ίντριγκες και οι διαφωνίες μεταξύ διαφημιζόμενων,
χορηγών, ομάδων και καινούργιων χωρών που θέλουν να μπουν στο αγωνιστικό
πρόγραμμα της F1 ήταν τα χαρακτηριστικά που κυριάρχησαν πίσω από τις κάμερες.
Τέσσερις μόλις εβδομάδες μετά τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου της Formula 1, οι
οικονομικές διαμάχες για την εμπορική εκμετάλλευση του αθλήματος έχουν φέρει τα
οικονομικά κονσόρτιουμ και τον Bernie Ecclestone στις αίθουσες των δικαστηρίων. Το
πλουσιότερο αθλητικό δρώμενο του πλανήτη βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι
δείχνοντας να διχάζεται με φόντο την εμπορική διαχείριση και την ανακατανομή της
χρηματικής πίτας.
Τα δικαστήρια της Αγγλίας θα πρέπει να αποφασίσουν αν ο 74χρονος Ecclestone θα
παραμείνει ο μονοπωλιακός παντοκράτορας ή θα μοιράσει ποσοστό του μεριδίου του
σε τρίτους. Πάντως αν οι τρεις τράπεζες που έφεραν τον Ecclestone στο δικαστήριο
κερδίσουν τη δίκη τότε θα αποκτήσουν τη διαχείριση της εταιρίας Formula One Holdings η
οποία διαχειρίζεται τα δικαιώματα της Formula 1.
Η αρχή έγινε το 2002 όταν τρεις τράπεζες Bayerische Landesbank, Jp Morgan Chase και Lehman Brothers-
απέκτησαν το ποσοστό της εταιρίας SLEC που είχε στη κατοχή του ο προς πτώχευση
γερμανικός όμιλος Kirch. Τα $1,6 δις που ευελπιστούν να πάρουν πίσω όμως δείχνουν να
είναι μία αποστολή για γερά νεύρα καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να
πιέζουν τον Ecclestone για περισσότερα χρήματα υπό τη πίεση νέου πρωταθλήματος. Στη
περίπτωση που κάτι τέτοιο περάσει από απειλή σε πράξη τότε οι μετοχές της SLEC που
θα έχει το τραπεζικό lobby θα γίνουν ουσιαστικά άχρηστες και αυτό εκτός του ότι
είναι δυσφημιστικό για τις ίδιες, είναι και κάτι που δύσκολα μπορούν να το
εξηγήσουν στους μετόχους τους.
Οι ομάδες εδώ και αρκετό καιρό έχουν προβληματιστεί με τον πεπερασμένο και
δικτατορικό τρόπο με τον οποίο ο Ecclestone διαχειρίζεται τα δικαιώματα της F1. Πριν 3
χρόνια η DaimlerChrysler, η Fiat, η Renault, η BMW και η Ford έκαναν το πρώτο βήμα για τη δημιουργία
ενός αυτόνομου πρωταθλήματος όπου όλα τα κέρδη θα μοιραζόντουσαν στις ομάδες. Η
προοπτική τέτοιων κερδών έκανε τις περισσότερες ομάδες να συμφωνήσουν τη
συμμετοχή τους στο Grand Prix World Championship (GPWC). (σσ. Το όνομα Formula One δεν μπορεί να
χρησιμοποιηθεί. Ο Ecclestone έχει εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για 100
χρόνια).
Στη περίπτωση που η απόφαση είναι υπέρ των τραπεζών τότε η εμπορική εκμετάλλευση
θα περάσει σε αυτές. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ο Ecclestone αυτομάτως θα παραγκωνιστεί,
και οι ομάδες θα αποσύρουν το δικό τους πρωτάθλημα με αντάλλαγμα μεγαλύτερο
ποσοστό των κερδών. Στην αντίθετη περίπτωση η συνύπαρξη δύο πρωταθλημάτων θα
αποβεί καταστροφική από κάθε πλευρά αφού θα υπάρχει μικρότερη κάλυψη των αγώνων,
απόσυρση πολλών χορηγών και δυσανασχέτηση των φίλων του αθλήματος.
Φυσικά όλοι γνωρίζουν ότι το να δημιουργηθεί ένα καινούργιο πρωτάθλημα δεν είναι
εύκολο και οι ομάδες κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούν την πρόθεση τους ως μέσο
εκβιασμού. Ολοι ελπίζουν ότι θα βρεθεί μία ειρηνική λύση όπου όλοι θα μείνουν
ευχαριστημένοι και θα δώσει στις μικρότερες ομάδες που υποφέρουν οικονομικά ένα
χέρι βοηθείας.
contra.gr
Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;
Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
|
|
myrios
Con-temporary
    
Μηνύματα: 18.191
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline
Διάθεση: Γκνια
|
Εστάλη στις 12-12-2004 στις 01:16 |
|
|
Και να το πρόγραμμα του 2005
6-3 Αυστραλία
20/3 Μαλαισία
3/4 Μπαχρέιν
24/4 Σαν Μαρίνο
8/5 Ισπανία
22/5 Μονακό
29/5 Ευρώπης
12/6 Καναδάς
19/6 ΗΠΑ
3/7 Γαλλία
10/7 Βρετανία
24/7 Γερμανία
31/7 Ουγγαρία
21/8 Τουρκία
4/9 Ιταλία
11/9 Βέλγιο
25/9 Βραζιλία
9/10 Ιαπωνία
16/10 Κίνα
Σύνολο 19 αγώνες! Και στις 21 Αυγούστου στην Τουρκία... ψήνομαι αφάνταστα
Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;
Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
|
|
Emmanuel
Πυρηνικός υδραυλικός
    
Μηνύματα: 12.456
Registered: 21-9-2003
Τοποθεσία: United Federation of Awesomeness
Member Is Offline
Διάθεση: Sartorial
|
Εστάλη στις 29-12-2004 στις 14:41 |
|
|
Τελικά ο Button έμεινε στην BAR ή πήγε στην BMW?
O Coulthard θα τρέξει με τη Red Bull... Σαν κατάντια μου κάνει.
Socialists always run out of other people's money.
(Margaret Thatcher)
|
|
Emmanuel
Πυρηνικός υδραυλικός
    
Μηνύματα: 12.456
Registered: 21-9-2003
Τοποθεσία: United Federation of Awesomeness
Member Is Offline
Διάθεση: Sartorial
|
Εστάλη στις 29-12-2004 στις 14:46 |
|
|
66 μέρες, 14 ώρες, 12 λεπτά, 55 δεύτερα...
Socialists always run out of other people's money.
(Margaret Thatcher)
|
|
myrios
Con-temporary
    
Μηνύματα: 18.191
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline
Διάθεση: Γκνια
|
Εστάλη στις 29-12-2004 στις 15:18 |
|
|
Βασικά ο Μπάτον δεν μπορούσε να σπάσει το συμβόλαιο με την BAR... αν και κάτι μου λέει
πως μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού θα βρεί την άκρη.
Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;
Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
|
|
Emmanuel
Πυρηνικός υδραυλικός
    
Μηνύματα: 12.456
Registered: 21-9-2003
Τοποθεσία: United Federation of Awesomeness
Member Is Offline
Διάθεση: Sartorial
|
Εστάλη στις 29-12-2004 στις 18:07 |
|
|
Ήξερα οτι υπήρχε πρόβλημα με το συμβόλαιο. Δεν ξέρω τι γίνεται με την BAR... Για
πρώτη φορά πάει τόσο καλά και δύο κορυφαία στελέχη φεύγουν, ο Button και ο Richards (ο big
boss).
O Montoya στην McLaren είναι ενδιαφέρον συνδιασμός...
Socialists always run out of other people's money.
(Margaret Thatcher)
|
|
myrios
Con-temporary
    
Μηνύματα: 18.191
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline
Διάθεση: Γκνια
|
Εστάλη στις 26-2-2005 στις 15:11 |
|
|
7 μέρες και 13 ώρες
5 Μαρτίου όλοι Αυστραλία
Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;
Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
|
|
leben
Α΄κατηγορίας παίκτης
  
Μηνύματα: 135
Registered: 19-2-2004
Τοποθεσία: Deutschland
Member Is Offline
Διάθεση: nerved
|
Εστάλη στις 3-3-2005 στις 20:06 |
|
|
φέτος αρχίζει η κυριαρχία της mclaren
|
|
Global Touch
Χανευ; (Σ.Λ. εμοτ.)
Μηνύματα: 30.410
Registered: 19-2-2003
Member Is Offline
Διάθεση: ρισπεκτ δε βαϊμπς
|
Εστάλη στις 6-3-2005 στις 08:03 |
|
|
Δύο Ιταλοί στην πρώτη σειρά
Με βασικό πρωταγωνιστή τον καιρό, οι Fisichella και Trulli έπαιξαν πολύ καλά τους ρόλους
τους παίρνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις δεδομένες συνθήκες. Ο πρώτος
αγώνας του 2005 αναμένεται ενδιαφέρων.
Ο Giancarlo Fisichella ολοκλήρωσε αυτό που ξεκίνησε στα χρονομετρημένα του Σαββάτου
εκμεταλλευόμενος το δώρο που του έκανε ο άστατος καιρός της Μελβούρνης. Έχοντας
πλεονέκτημα 2+ δευτερολέπτων από το πρώτο σκέλος των χρονομετρημένων, όταν ήταν ο
μοναδικός οδηγός που μπήκε με στεγνά λάστιχα σε στεγνή πίστα, δεν αγχώθηκε και
κατέκτησε την πρώτη pole position του 2005 στο καλύτερο δυνατό ξεκίνημα για τον ίδιο και
τη Renault. Στη διάρκεια των δεύτερων χρονομετρημένων, ο καιρός ήταν καλός και ο Fisichella
μπαίνοντας τελευταίος έκανε έναν πάρα πολύ καλό χρόνο που τον διατήρησε στην
κορυφή. Οδήγησε επιθετικά, γρήγορα και δε φάνηκε να επαναπαύεται στο πλεονέκτημα
που είχε. Σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στα δεύτερα χρονομετρημένα και τον
ταχύτερο αθροιστικά και όπως προβλέπεται από τους φετινούς κανονισμούς, θα
ξεκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση.
Ο Jarno Trulli έκανε επίσης πάρα πολύ ξεκίνημα για τη νέα χρονιά. Θα ξεκινήσει τον αγώνα
από τη δεύτερη θέση δίνοντας στην Toyota το καλύτερο αποτέλεσμα χρονομετρημένων
δοκιμών στην ιστορία της. Οδήγησε και αυτός πολύ συγκεντρωμένα και φάνηκε να
κουβαλάει αρκετά καύσιμα στο ρεζερβουάρ της TF105. Ο Mark Webber, ήταν ο ταχύτερος στο
δεύτερο σκέλος και μαζί με τον Fisichella οι μοναδικοί που «κατέβηκαν» από το 1:29.
Οδήγησε πολύ γρήγορα και ήταν ο οδηγός με τη σημαντικότερη βελτίωση, χωρίς όμως να
καταφέρει να κερδίσει κάποια θέση. Θα ξεκινήσει τρίτος, καθόλου άσχημα για τον
πρώτο του αγώνα με τη Williams και μάλιστα μέσα στην πατρίδα του. Ο Jacques Villeneuve, παρότι
δεν εντυπωσίασε στο δεύτερο σκέλος, διατηρήθηκε στην 4η θέση, αποτέλεσμα του
πλεονεκτήματος που είχε από το πρώτο σκέλος.
Οι David Coulthard και Christian Klien συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα και είναι οι μοναδικοί
οδηγοί σε αυτήν, που άλλαξαν θέση μετά τα πρώτα χρονομετρημένα. Ο Coulthard ανέτρεψε το
εις βάρος του μειονέκτημα και ανέβηκε 5ος αφήνοντας τον Klien στην 6η θέση. Φάνηκε να
μην ακολουθούν την ίδια τακτική. Το αυτοκίνητο του Coulthard έδειχνε πιο ελαφρύ,
πράγμα καθόλου απίθανο. Αρκετές φορές συμβαίνει οι οδηγοί της ίδιας ομάδας να
ακολουθούν διαφορετική τακτική. Όπως και να έχει πάντως, οι θέσεις των πιλότων της
Red Bull είναι πάρα πολύ καλές για τη νεοσύστατη ομάδα στην πρώτη της εμφάνιση. Οι
Heidfeld, Button και Montoya δεν παρουσίασαν κάτι εξαιρετικό στο δεύτερο σκέλος ενώ ο Raikkonen
κινήθηκε ταχύτατα στο πρώτο κομμάτι της πίστας στη συνέχεια όμως είχε μια μικρή
έξοδο που του κόστισε σε χρόνο αφήνοντας τον στη 10η θέση. Καθόλου ικανοποιητική η
εμφάνιση του Barrichello που θα ξεκινήσει 11ος με τους Karthikeyan και Alonso να τον ακολουθούν.
Στα δεύτερα χρονομετρημένα δεν είχαν αγωνία για τον Schumacher.
Στο ξεκίνημα του δεύτερου σκέλους των χρονομετρημένων δοκιμών πρώτος στην πίστα
έπρεπε να μπει ο Felippe Massa. Ο Βραζιλιάνος δεν το είχε σκοπό, αφού δε φορούσε ούτε καν
τη φόρμα του και οι μηχανικοί του έβαλαν σπρώχνοντας το μονοθέσιο στο park ferme. Ο Takuma
Sato ήταν ο επόμενος. Ο Ιάπωνας μπήκε στο μονοθέσιο, συμπλήρωσε τον γύρο της
προθέρμανσης και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο park ferme χωρίς να χρονομετρηθεί.
Ακριβώς το ίδιο έκανε και ο Michael Schumacher ενώ ο Christian Albers θέλησε να χρονομετρηθεί αλλά
δε μπόρεσε αφού η Minardi παρουσίασε πρόβλημα λίγο πριν ο Ολλανδός μπει στην πίστα. Η
έναρξη λοιπόν του δεύτερου σκέλους δεν ήταν ό,τι πιο θεαματικό ή τηλεοπτικό αν
θέλετε. Σωστά οι οδηγοί και οι ομάδες προσπαθούν να κάνουν οικονομία σε λάστιχα
και κινητήρες όταν δεν έχουν ελπίδα διάκρισης στα χρονομετρημένα αλλά αυτό
σίγουρα δε συμβάλλει στην αύξηση της θεαματικότητας, βασικού λόγου αλλαγής των
κανονισμών από τη FIA. Ακολουθεί η σειρά εκκίνησης στον αγώνα όπως προκύπτει από το
άθροισμα των χρόνων στα πρώτα και τα δεύτερα χρονομετρημένα.
Κώδικας: |
1 Fisichella Renault 3:01.460
2 Trulli Toyota 3:04.429
3 Webber Williams 3:04.996
4 Villeneuve Sauber 3:06.846
5 Coulthard Red Bull 3:07.212
6 Klien Red Bull 3:07.477
7 Heidfeld Williams 3:09.130
8 Button BAR 3:12.128
9 Montoya McLaren 3:14.645
10 Raikkonen McLaren 3:15.558
11 Barrichello Ferrari 3:16.822
12 Karthikeyan Jordan 3:17.092
13 Alonso Renault 3:17.466
14 Monteiro Jordan 3:20.329
15 Schumacher R Toyota 3:22.717
16 Friesacher Minardi 3:28.363
17 Albers Minardi -
18 Schumacher M Ferrari -
19 Sato BAR -
20 Massa Sauber -
|
Συγγραφέας: Αγγελος Σταθακόπoυλος
Πηγη: Pathfinder.gr
-------------------
Σημερις ο πρωτος αγωνας.
|
|
dodoni
insearch ofthe piece of mind
Μηνύματα: 15.989
Registered: 8-2-2003
Τοποθεσία: inmymindville.
Member Is Offline
Διάθεση: rasta can dance.
|
Εστάλη στις 6-3-2005 στις 21:42 |
|
|
Τα μπράβο μου στο πουλέν μου, τον Αλόνζο.
In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head, In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...
|
|
Nefertari
Decipher my eyes!
    
Μηνύματα: 18.533
Registered: 19-2-2003
Τοποθεσία: Pi-Ramess
Member Is Offline
Διάθεση: the '2 corners like on rails...
|
Εστάλη στις 6-3-2005 στις 22:45 |
|
|
Γαμώτο με την προσωρινομετακόμιση... έχασα την επίσημη έναρξη... φτου...
Δεν πειράζει... τι να κάνουμε τώρα... στον επόμενο γύρο τώρα...
Queen of the two Lands, Lady of Abu Simbel, Daughter of Isis, High-priestess of Hathor.
MR2 club Greece & MR2 club U.K. - International Corfu Meeting 01/05 - 08/05/2009
|
|
myrios
Con-temporary
    
Μηνύματα: 18.191
Registered: 1-5-2004
Τοποθεσία: Ανδρομέδα
Member Is Offline
Διάθεση: Γκνια
|
Εστάλη στις 7-3-2005 στις 14:57 |
|
|
E λοιπόν το όλο σκηνικό ξεκίνησε πολύ όμορφα. Γύρισα γύρω στις 2.30 σπίτι, έκατσα
στον καναπέ, είδα την έναρξη και στον 8ο με 10ο γύρο με πήρε ο ύπνος! Ας είναι, το είδα
το μεσημέρι της Κυριακής. Και πέρσι τα ίδια έγιναν, πάλι με πήρε ο ύπνος.
Τουλάχιστον είδα τις εκκινήσεις!!!!
Κατάταξη αγώνα
Τζιανκάρλο Φιζικέλα Renault 1.24`17"336
Ρούμπενς Μπαρικέλο Ferrari +00`05"553
Φερνάντο Αλόνσο Renault +00`06"712
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull Racing +00`16"131
Μαρκ Ουέμπερ Williams/BMW +00`16"908
Χουάν Πάμπλο Μοντόγια McLaren/Mercedes +00`35"033
Κρίστιαν Κλάιν Red Bull Racing +00`38"997
Κίμι Ράικονεν McLaren/Mercedes +00`39"633
Γιάρνο Τρούλι Toyota +01`03"108
Φελίπε Μάσα Sauber/Petronas +01`04"393
Tζένσον Μπάτον B.A.R/Honda DNF
Ραλφ Σουμάχερ Toyota +1 γύρος
Ζακ Βιλνέβ Sauber/Petronas +1 γύρος
Tακούμα Σάτο B.A.R/Honda DNF
Ναραϊν Καρθικεγιάν Jordan Grand Prix +2 γύροι
Tιάγκο Μοντέιρο Jordan Grand Prix +2 γύροι
Πάτρικ Φριζάχερ Minardi F1 Team +4 γύροι
Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari --------------
Νικ Χάιντφελντ Williams/BMW --------------
Κριστιάν Αλμπερς Minardi F1 Team --------------
Βαθμολογία οδηγών
Τζιανκάρλο Φιζικέλα 10
Ρούμπενς Μπαρικέλο 8
Φερνάντο Αλόνσο 6
Ντέιβιντ Κούλθαρντ 5
Μαρκ Ουέμπερ 4
Χουάν Πάμπλο Μοντόγια 3
Κρίστιαν Κλάιν 2
Κίμι Ράικονεν 1.
Βαθμολογία ομάδων
Renault 16
Ferrari 8
Red Bull Racing 7
Williams/BMW 4
McLaren/Mercedes 4
Είναι νωρίς ακόμα, πάντως ο Κούλθαρντ με έφτιαξε ο άτιμος! Hail Scotland!
Μακρυγιάννης: Στρατηγέ σε φάγανε με μπαμπεσιά ;
Καραϊσκάκης: Άμα αποθάνω, θα μου κλάσετε τον μπούτσον, ώρε γομάρια...
|
|
kezman
Β΄κατηγορίας παίκτης
 
Μηνύματα: 552
Registered: 27-8-2004
Τοποθεσία: όπου φυσά ο άνεμος
Member Is Offline
Διάθεση: χαλαράαααα
|
Εστάλη στις 8-3-2005 στις 02:45 |
|
|
Red Bull Racing   
μα καλά τι πωλήσεις κανει αυτή η εταιρία και έχει κατεβάσει, ανταγωνιστική ομάδα
στην F-1
Αυτοί τα πάνε πιο καλά στους αριθμούς
Θα μας κερδίσουν στους μαρμάρινους σταυρούς
|
|
Nefertari
Decipher my eyes!
    
Μηνύματα: 18.533
Registered: 19-2-2003
Τοποθεσία: Pi-Ramess
Member Is Offline
Διάθεση: the '2 corners like on rails...
|
Εστάλη στις 19-3-2005 στις 21:43 |
|
|
Malaysia day tomorrow... 
Για τους πιστούς του αθλήματος... στον Alpha 04:45 ο γύρος για τις θέσεις έναρξης σε
απ' ευθείας μετάδοση και 09:00 (αν δεν κάνω λάθος) η επίσημη έναρξη...
Για τους υπναράδες, η μαγνητοσκοπημένη επανάληψη στις 2 το μεσημέρι...
ʼσχημη η σημερινή εμφάνιση για τις δύο Ferrari που από χρόνο βρέθηκαν στην 12η θέση ο
Schumi και στην 14η ο Baricchelo...
Τρέχει τίποτα με την Ferrari βρε παιδιά, γιατί και η έναρξη στην Αυστραλία, ήταν
μάλλον απογοητευτική και για τους δύο...
Ενημερώστε...
Queen of the two Lands, Lady of Abu Simbel, Daughter of Isis, High-priestess of Hathor.
MR2 club Greece & MR2 club U.K. - International Corfu Meeting 01/05 - 08/05/2009
|
|
Nefertari
Decipher my eyes!
    
Μηνύματα: 18.533
Registered: 19-2-2003
Τοποθεσία: Pi-Ramess
Member Is Offline
Διάθεση: the '2 corners like on rails...
|
Εστάλη στις 20-3-2005 στις 17:35 |
|
|
Και φυσικά επειδή είχα κόσμο στο σπίτι στην εξοχή... δεν το είδα και πάλι! 
Για παρακαλώ ποστάρετε τα αποτελέσματα για να ενημερωθούμε και εμείς...
Queen of the two Lands, Lady of Abu Simbel, Daughter of Isis, High-priestess of Hathor.
MR2 club Greece & MR2 club U.K. - International Corfu Meeting 01/05 - 08/05/2009
|
|
Σελίδες: 1 2 3 .. 12 |