MultiLabs.gr  MultiHosting.gr  WebStocks.gr  MultiPolls.gr  MultiRadio.gr  
Sports forum Τελευταία ενέργεια: Ποτέ
Not logged in [Σύνδεση - Εγγραφή]
Go To Bottom

[ Κεντρική σελίδα ] [ Κόκκινο δωμάτιο ] [ Πράσινο δωμάτιο ] [ Μπλε δωμάτιο ] [ Καφέ δωμάτιο ] [ Λευκό δωμάτιο ]

Εκτυπώσιμη Έκδοση | εγγραφή στο θέμα | Προσθήκη στα αγαπημένα  
 Σελίδες:  1  2  3  ..  11
Συγγραφέας: Θέμα: ~*Ανεμοπορία - I'm like a bird*~
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 10-7-2006 στις 10:11 Απάντηση με παράθεση
~*Ανεμοπορία - I'm like a bird*~



Η Ανεμοπορία είναι ίσως το πιό συναρπαστικό αεροπορικό άθλημα.
Το ανεμόπτερο εκμεταλλεύεται τα ίδια ανοδικά ρεύματα του αέρα που χρησιμοποιούν τα πουλιά και μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη για κινητήρα. Το μόνο που χρειάζεται, πέρα από τις κατάλληλες μετεωρολογικές συνθήκες, είναι η ικανότητα και καλή κρίση του ανεμοπόρου, που θα πρέπει να επιλέξει και να εκμεταλλευτεί σωστά τα θερμικά και δυναμικά ρεύματα.

Στην Ελλάδα, υπάρχει η Ανεμολέσχη Αθηνών, στο Τατόι όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθήσει μια σειρά μαθγμάτων ώστε να βγει σόλο.
Περισσότερα εδώ =>Ανεμολέσχη Αθηνών<=
Επίσης στην Αερολέσχη Έδεσσας πραγματοποιούνται σεμινάρια και πτήσεις με ανεμόπτερα.

Στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα στην Πολωνία όπου φημίζεται για την μεγαλη αεροπορική της παράδοση, υπάρχουν κλαμπ και σχολές και η προσέλευση του κόσμου είναι μεγαλύτερη. Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Πολωνία είναι διαφοιρετικό και μπορώ να πω οτι με χαμηλότερο κόστος, κάποιος μπορεί να αποκτήσει δίπλωμα απο πολύ έμπειρους εκπαιδευτές.

Μία απο τις πιο καλές σχολές στην Πολωνία είναι στο Ζar, κοντά στην πόλη της Κρακοβίας.

=>Glidezar<=

O μαθητής μπορεί να μείνει στην σχολή, μιας και διαθέτει δωμάτια.
Εκπαίδευση και διακοπές. ;)

Περισσότερα για την ανεμοπορία

http://en.wikipedia.org/wiki/gliding



http://www.heinz-buehler.ch/glider/c1_01a.jpg



Εdit

Το τόπικ περιέχει μπόλικο άνεμο καθώς και σκέψεις που δεν τις παίρνει ο άνεμος ...




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 10-7-2006 στις 10:18 Απάντηση με παράθεση


Απο 29/7 - 6/8 θα πραγματοποιηθούν οι Πανελλήνιοι Αγώνες Ανεμοπορίας στην Έδεσσα.



Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 10-7-2006 στις 13:10 Απάντηση με παράθεση


Η αθλητική δραστηριότητα της ανεμοποριας στη χώρα μας έχει δύο σκέλη :

A - Το πρωτάθλημα πτησεων αγώνων ταξιδιού το οποίο διεξάγεται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και είναι ένας ον λάιν διαγωνισμός.
Ο ανεμοπόρος εκτελει όποτε και όπου θέλει την πτήση του, η οποία καταγράφεται με τη βοήθεια ενός GPS Logger, στη συνέχεια στέλνει το ηλεκτρονικό αρχείο με τα στοιχεία της πτήσης του μέσω internet σε έναν server στη Γερμανία και ανάλογα με τις επιδόσεις του κατατάσσεται. Η όλη διαδικασία είναι εγκεκριμένη απο τη Διεθνή Αεροναυτική Ομοσπονδία F.A.I. κι έτσι η βαθμολόγηση είναι έγκυρη και επίσημη.

Β - Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα.
Αυτό διεξάγεται σε δύο αγωνιστικές φάσεις. Η μία γίνεται στην Κωπαϊδα Βοιωτείας και η άλλη στην ʼρνισσα Εδέσσης. Το πρωτάθλημα διεξάγεται σύμφωνα με τον αθλητικό κώδικα της F.A.I. με τα αγωνίσματα Speed Task-Assigned Area και Racing Task.

Racing Task:
Πρόκειται για αγώνισμα ταχύτητας.
Ο αγωνιζόμενος καλέιται να πετάξει πάνω απο κάποια προκαθορισμένα σημεία στροφής με συγκεκριμένη σειρά και να επιστρέψει στον τερματισμό στο συντομότερο χρόνο. Η συνολική απόσταση μεταξύ των σημείων στροφής διαιρείται με τον χρόνο του αθλητή και δίνει την ταχύτητά του.
Ο ταχύτερος κερδίζει.

Speed Task-Assigned Area:
Ο αγωνιζόμενος καλείται να πετάξει μεταξύ και πάνω απο ένα προκαθορισμένο αριθμό περιοχών, οι οποίες έχουν σχήμα κυκλικού τομέα, με συγκεκριμένη σειρά, σε προκαθορισμένο ελάχιστο χρόνο. Οι περιοχές αυτές βοηθάνε τον αγωνιζόμενο να διορθώσει το χρόνο του παραμένοντας και διανύοντας τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση μέσα σε αυτές ώστε να αποφύγει να επιστρέψει νωρίτερα απο τον προκαθορισμένο χρόνο.
Δίδεται η ελάχιστη και η μέγιστη απόσταση που μπορεί να επιτευχθεί μέσω των περιοχών αυτών. Νικητής είναι ο αγωνιζόμενος ο οπίος θα διέλθει με τη σειρά μέσα απο τις περιοχές αυτές και θα επιστρέψει στον τερματισμό πετυχαίνοντας τη μεγαλύτερη ταχύτητα στον προκαθορισμένο χρόνο. Η ταχύτητα υπολογίζεται με τη διαίρεση της αποστασης που καλύφθηκε δια του χρόνου, οπότε και στόχος των αγωνιζομενων μιας και ο χρόνος είναι δεδομένος είναι να πλησιάσουν τη μέγιστη δυνατή απόσταση που μπορεί να επιτευχθει μεταξύ των περιοχών διέλευσης.

Πηγή: Remove Before Flight magazine




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 09:30 Απάντηση με παράθεση
Aνεμοπλανα



Αεροπλάνα χωρίς μηχανή!
Ελαφρές και (συνήθως) όμορφες κατασκευές, που λες κι έχουν σμιλευτεί απ’ τον άνεμο, με μία ή δύο θέσεις, μεγάλα λεπτά φτερά που θυμίζουν Jonathan Livingston Seagull.

Μπαίνεις ή, καλύτερα, ξαπλώνεις στο κάθισμα, δένεις τις ζώνες, κλείνεις την καλύπτρα και περιμένεις το αεροπλάνο (ή τον καταπέλτη) να σε απογειώσει. Αν ρυμουλκεί αεροπλάνο, όπως γίνεται στην Ανεμολέσχη Αθηνών, τότε συμβαίνουν τα εξής:
κάποιος αγκιστρώνει το σχοινί στη μύτη του ανεμοπλάνου, το αεροπλάνο ξεκινά, το ανεμοπλάνο ακολουθεί, στα 60-70 χλμ./ώρα αφήνει το έδαφος και αρχίζει η άνοδος. Στα 600 ή στα 800 μ., ανάλογα με το είδος της πτήσης (εκπαίδευση ή επίδοση), ο χειριστής απαγκιστρώνει. Το ανεμόπτερο πετά μόνο του, με τον πιλότο να εκμεταλλεύεται τα ανοδικά ρεύματα της ατμόσφαιρας, και το αεροπλάνο επιστρέφει στο αεροδρόμιο τραβώντας πίσω το σχοινί της ρυμούλκησης, το οποίο ο χειριστής απελευθερώνει στο διάδρομο λίγο πριν προσγειωθεί. Το ανεμόπτερο συνεχίζει την πτήση με μαθητή ή χωρίς, ανάλογα αν είναι μονοθέσιο, διθέσιο ή διθέσιο με ένα χειριστή!

Εκεί ξεκινά η μαγεία!
Αν ο καιρός είναι καλός, που σημαίνει ότι στην ατμόσφαιρα υπάρχει αστάθεια, άρα και πολλά και ισχυρά ανοδικά ρεύματα, τότε, πραγματικά, βγάζεις φτερά και πετάς σαν πουλί και όχι σαν τους χαρακτήρες των εκδηλώσεων της Red Bull, που γελοιοποιούν την αεροπορία. Ο πιλότος του ανεμοπτέρου είναι ο Jonathan Livingston Seagull.

Τις περισσότερες φορές, πετά μέσα και μαζί με ένα κοπάδι γλάρων, γερακιών και -σπάνια- αϊτών που κάνουν ανεμοπορία δίπλα, πάνω και κάτω από το δικό του σκάφος.

Υπάρχουν μέρες που τα θερμικά (ανοδικά ρεύματα στην ατμόσφαιρα) ή τα δυναμικά (ανοδικά που δημιουργούνται από την επαφή των αερονηματίων με τις πλαγιές των βουνών) είναι τόσο δυνατά, που ο δείκτης δείχνει ακόμα και 7 μ. άνοδο (ή... κάθοδο!) το λεπτό.

Στα 50 χρόνια που πετάω, έχω ζήσει στιγμές που με λίγες στροφές ανέβηκα στα 2.800 μ., αλλά μην το πείτε, γιατί εκεί πετάνε και άλλα αεροπλάνα! Όσοι απογειώνονται από το αεροδρόμιο Κωπαΐδας ανεβαίνουν όσο ψηλά θέλουν (αρκεί τα σκάφη να είναι εφοδιασμένα με οξυγόνο), επειδή στην περιοχή δεν υπάρχουν αεροδιάδρομοι, καλύπτοντας αποστάσεις 300 και 400 χλμ., ανάλογα με την αντοχή, το κέφι και το χρόνο που διαθέτουν.
Οι χειριστές της Ανεμολέσχης που απογειώνονται με το δεύτερο Piper L21 της ΑΝΛΑ ή μερικοί που έχουν αγοράσει μοτοανεμόπτερα χρησιμοποιούν τον αναδιπλούμενο Rotax που τους ανεβάζει σε όποιο ύψος επιθυμούν. Όταν φτάσουν, «αποσύρουν» τον κινητήρα και την αναδιπλούμενη προπέλα στο εσωτερικό της ατράκτου.
Η πτήση με μοτοανεμόπτερο είναι, βέβαια, ασφαλέστερη, γιατί, αν κάνεις το λάθος να πας από την Κωπαΐδα στην... Καλαμάτα, μπορείς να βάλεις εμπρός τον κινητήρα, να ανεβείς στα 2.000 μ. και να γυρίσεις στο αεροδρόμιο, με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κάνει λάθος στους υπολογισμούς της κατανάλωσης και μείνεις από... βενζίνη! Και να μείνεις, δεν πειράζει.
Ένας καλός γλάρος-ανεμοπόρος μπορεί να προσγειωθεί οπουδήποτε.
Δύο φορές έχω προσγειωθεί εκτός αεροδρομίου με απόλυτη ασφάλεια, αφού κάθε προσγείωση που κάνεις με ανεμόπτερο είναι... αναγκαστική, μια και δεν έχεις κινητήρα για να διορθώσεις τυχόν λάθη στην προσέγγιση ή να ανακυκλώσεις.

Πόσο διαρκεί η κάθε πτήση;
Από 20 λεπτά μέχρι 64... ώρες, ανάλογα με τις αντοχές και το αν στο ανεμοπλάνο είναι ένας ή δύο χειριστές. (Tο παγκόσμιο ρεκόρ διάρκειας είναι... δυόμισι μέρες - στα Βραχώδη Όρη, στις ΗΠΑ. Το ρεκόρ απόστασης; Στις 04.12.04, ο Νεοζηλανδός Terence Delore και ο πασίγνωστος Aμερικανός επιχειρηματίας και τολμητίας Steve Forest έκαναν 2.192 χλμ. με ένα Schleicher ASH 25 Mi στο El Calafate στην Αργεντινή.)

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα γι’ αυτό το πανέμορφο σπορ, δεν έχετε παρά να μπείτε σε μια μηχανή αναζήτησης και να πληκτρολογήσετε gliding, world records, για να δείτε έναν κόσμο που δε φαντάζεστε.

Όρεξη να έχουν οι Έλληνες ανεμοπόροι και τα 500 χλμ. είναι piece of cake!

Στη διάρκεια της εκπαίδευσης στα αεροδρόμια Τατοΐου και Έδεσσας, οι πτήσεις δεν έχουν διάρκεια και ύψος, για τον απλό λόγο ότι στο έδαφος περιμένουν πολλοί μαθητές! Αυτό το καλοκαίρι, όμως, τα πράγματα αλλάζουν άρδην, χάρη στη μοναδική πρωτοβουλία του Yπουργού Εθνικής Αμυνας, Σπήλιου Σπηλιωτόπουλου, να παραχωρήσει (ύστερα από δικές μου ενέργειες) τρία διθέσια ανεμόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας (που είχαν αγοραστεί επί αρχηγίας πτεράρχου Νίκου Κουρή (πάλι έπειτα από δικές μου ενέργειες) στην Ανεμολέσχη Αθηνών και δύο στην Αερολέσχη Έδεσσας.

Κώστας Καββαθάς - δημοσιογράφος - πρόεδρος Ανεμολέσχης Αθηνών

esperanza έχει επισυνάψει αυτή την εικόνα:
12.jpg - 12.43kb




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 14:30 Απάντηση με παράθεση
Η ανεμοπορία στην Ελλάδα



Η ανεμοπορία σαν άθλημα εμφανίζεται στην Ελλάδα την δεκαετία του '30. Κατά το τέλος του 1933 κατασκευάζεται το πρώτο ανεμόπτερο Zoegling. Ο τύπος αυτός ανεμοπτέρου για μονοθέσια αρχική εκπαίδευση ήταν το κλασσικό εκπαιδευτικό μέχρι τα μεταπολεμικά χρόνια. Χρησιμοποιώντας το ανεμόπτερο αυτό, δημιουργείται το 1935 οκτάμηνος ανεμοπορική δραστηριότης στο αλίπεδο της Βούλας. Η εκτόξευση του ανεμοπτέρου γίνεται με ελαστικό καταπέλτη.
Μετά την επικράτηση του Ι. Μεταξά αρχίζει η κύρια προπολεμική ανάπτυξη. Πρώτη κίνηση ήταν ο "Ανεμοπορικός Όμιλος Σπουδαστών Πολυτεχνείου" με κατασκευή προσθέτων ανεμοπτέρων και πτήσεις κυρίως στο Μενίδι με ελαστικό καταπέλτη. Το 1937 ιδρύεται το "ανεμοπορικό σωματείο της Εθνικής Τραπέζης" με πτήσεις στο Τατόι, ρυμουλκώντας το ανεμόπτερο με αυτοκίνητο.
Η νεολαία της ΕΟΝ ενεργοποιείται και αυτή στην ανεμοπορία. Στην Σκύρο κατασκευάζεται ένα Zoegling και δημιουργείται τοπική ομάδα ανεμοπόρων. Ιδρύεται η Ανεμολέσχη Αθηνών, η ανεμοπορική ομάδα Π. Φαλήρου, η ομάδα της Γυμναστικής Ακαδημίας, η Αερολέσχη Θεσσαλονίκης. Όλα αυτά τα σωματεία εξοπλίζονται με ανεμόπτερα κυρίως ελληνικής κατασκευής. Τον Αύγουστο του 1940 στην μεγάλη ανεμοπορική κατασκήνωση του Βελεστίνου συγκεντρώνονται 40 ανεμόπτερα, ήταν η μεγαλύτερη συγκέντρωση ανεμοπτέρων στην χώρα μας μέχρι σήμερα.

Η μεταπολεμική ανεμοπορία
Μεταπολεμικώς βρίσκουμε στην Αθήνα λίγους ανεμοπόρους που δοκιμάζουν με διάφορα οργανωτικά σχήματα να αξιοποιήσουν το ελάχιστο υλικό που επέζησε. Μόνο το 1955 εμφανίζεται πάλι αξιόλογη ανεμοπορική δράση. Η Βασιλική Αερολέσχη ιδρύει το "Ανεμοπορικό Κέντρο Τριπόλεως" που λειτουργεί κάθε καλοκαίρι, με πλήρη υποστήριξη της Πολεμικής Αεροπορίας.
Στην Τρίπολη οι ανεμοπόροι πετούν με ανεμόπτερα τύπου Cavka γιουγκοσλαβικήςσχεδιάσεως, κατασκευασμένα στην Ελλάδα. Η ανύψωση των ανεμοπτέρων γίνεται με βαρούλκο (ΜΕΑ) που τυλίγει σύρμα περί τα χίλια μέτρα. Η εκπαίδευση γίνεται πλέον με διθέσια ανεμόπτερα.
Όταν το 1960 διαλύεται η σχολή της Τριπόλεως έχουν εκπαιδευθεί πολλοί ανεμοπόροι, αλλά δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί οι τοπικές αερολέσχες που θα τους αξιοποιήσουν σε όλη την Ελλάδα. Από το 1960 μέχρι το '65 η ανεμοπορία αργοπεθαίνει με μόνη δραστηριότητα την Ανεμολέσχη Αθηνών που και αυτή από το '65 μέχρι το '70 δεν έχει πια καμία πτητική δραστηριότητα.

Η δεκαετία του '70
Το 1970 ξεκινάει μια νέα πτητική προσπάθεια. Αυτή εντείνεται το 1973 όταν δίνεται πάλι στον αεραθλητισμό κρατική επιχορήγηση. Η Ανεμολέσχη αποκτά αεροπλάνο ρυμουλκήσεως ανεμοπτέρων. Το 1975 ξεκινά η πρώτη εκπαιδευτική σειρά, τα δε επόμενα χρόνια γίνεται εντατική εκπαίδευση με άριστα αποτελέσματα. Η ανεμοπορία διανύει την εικοσαετία των χειριστών χωρίς ατυχήματα.
Το 1978 έχουν δημιουργηθεί αρκετοί ανεμοπόροι ώστε να υπάρχουν φιλοδοξίες για επιδόσεις και αγώνες. Η εμπλοκή της Ελλάδος με τους Βαλκανικούς Αγώνες αποφέρει στην Ανεμολέσχη δύο αγωνιστικά ανεμόπτερα, αλλά επιφέρει και την διάλυση της αναπτυξιακής δραστηριότητας. Μετά το '79 η πτητική δραστηριότης της Ανεμολέσχης Αθηνών εμφανίζει περίοδο υφέσεως.

Ανεμοπορία στην Έδεσσα
Το 1975 διαπιστώνεται η ύπαρξη στην Έδεσσα ανεμοπόρων της Τριπόλεως και η ύπαρξη στις αποθήκες των Αθηνών αχρησιμοποίητων ανεμοπτέρων Cavka. Έτσι, το 1976 ξεκινάει στην Έδεσσα εκπαίδευση ανεμοπόρων με ανεμόπτερα που ήταν ήδη παραδοσιακά.
Μετά το 1978 η Εθνική Αερολέσχη (η τέως Βασιλική) προγραμματίζει την εξάπλωση της ανεμοπορίας στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το 1980 λειτουργεί στην Έδεσσα η πρώτη Σχολή Στελεχών Ανεμοπορίας. Ακολουθούν κατά τα επόμενα έτη τέσσερις συνολικά σχολές. Έτσι προκύπτουν ανεμοπόροι στο Αγρινίου, στα Ιωάννινα, στην Πάτρα, στην Κομοτηνή.
Δυστυχώς μετά το 1983 η κρατική επιχορήγηση παίρνει την κατιούσα και δεν υπάρχουν πια κονδύλια για αναπτυξιακές πρωτοβουλίες. Η Κομοτηνή είναι η πρώτη που ατονεί. Το Αγρίνιο έχει από τότε αναλαμπές μέχρι σήμερα, αλλά η ανεμοπορία δεν μπόρεσε να ριζώσει εκεί. Η μικρή ομάδα των Ιωαννίνων είναι πάντα μαζί μας. Η Πάτρα, χωρίς αεροδρόμιο, έχει παράδοση στο να στέλνει ανεμοπόρους σε άλλα πτητικά κέντρα.

Η δεκαετία του '80
Μετά από μακρά ύφεση, η Αθήνα εμφανίζει μία νέα αρχή. Με δεδομένη την ανυπαρξία επιχορηγήσεως, η επιτυχία βασίζεται στην ορθή οικονομική αξιοποίηση του πτητικού έργου. Δημιουργούνται πολυμελείς εκπαιδευτικές σειρές. Η νέα πολιτική επιτυγχάνει τον διπλασιασμό των μέχρι τότε πτυχίων σε λίγα μόνο χρόνια.
Την περίοδο αυτή οι χειριστές της Ανεμολέσχης οργανώνουν επανειλημμένως πολυήμερες κατασκηνώσεις στο αεροδρόμιο Μαραθώνος. Οργανώνουν και ανεμοπορικές εξορμήσεις σε άλλα αεροδρόμια όπως στα Γιάννενα, στην Τρίπολη και αργότερα στην Λαμία.
Τα διαγράμματα ωρών πτήσεως ετησίως εμφανίζουν νέα ρεκόρ, αλλά και πάλι εμφανίζονται τάσεις για πρωταθλητική δραστηριότητα. Όμως, η πρωταθλητική ενασχόληση δεν μπορεί να δημιουργήσει μεγάλη δραστηριότητα. Δημιουργεί λίγες πτήσεις, μόνο κατά τις ευνοϊκές μέρες και μόνο κατά τις ευνοϊκές ώρες της ημέρας.

Η δεκαετία του '90 ήταν η δεκαετία κατά την οποία ο αεραθλητισμός ασχολήθηκε με το φιάσκο της Ικαριάδας. Η ανεμοπορία ακολούθησε και αυτή σε γενική ύφεση. Μια 5η Σχολή Στελεχών Ανεμοπορίας που έγινε στην Έδεσσα το 1998 δεν μπόρεσε να δημιουργήσει νέα ανεμοπορική κίνηση στην Λάρισα όπως αναμενόταν.
Τα τελευταία χρόνια η Ανεμολέσχη δημιούργησε παράρτημα στην Κωπαϊδα όπου εδρεύουν κυρίως τα ιδιωτικά ανεμόπτερα των μελών της.

Κώστας Πικρός




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 14:34 Απάντηση με παράθεση


Λένε ότι...

• Plan the flight, fly the plan.
• Οι απογειώσεις είναι προαιρετικές. Οι προσγειώσεις είναι υποχρεωτικές.
• Ταχύτητα αέρα, ύψος ή μυαλό...πάντα χρειάζεσαι τουλάχιστον δύο.
• Αν ψάχνεις για την απόλυτη ασφάλεια, καλύτερα να κάτσεις σε ένα φράχτη και να παρακολουθείς τα πουλιά.
• Το να πετάς είναι το δεύτερο καλύτερο συναίσθημα που μπορεί να νοιώσει κανείς. Το πρώτο είναι να προσγειωθείς.
• Συνδύασε την αμάθεια με την αλαζονεία σε χαμηλό ύψος και τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα "εντυπωσιακά".
• Αν δεν μπορείς να πετάς σωστά, να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να πετάς λάθος.
• Για τους πολλούς, ο ουρανός είναι το όριο. Για τους πιλότους, ο ουρανός είναι το σπίτι.

και...
• Αν πετάξεις μία φορά, θα περπατάς για πάντα με τα μάτια στραμμένα στον ουρανό γιατί εκεί ήσουν και εκεί ανυπομονείς να επιστρέψεις. Leonardo da Vinci




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
Erasmus
Ιδαλγός των αδένων
******


Avatar


Μηνύματα: 6.565
Registered: 21-6-2006
Τοποθεσία: έξοδος δεκατρία
Member Is Offline

Διάθεση: ορθοπεταλιά

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 17:20 Απάντηση με παράθεση


πανέμορφη δουλειά έσπερ... :)



η ελλάδα είναι μια ξένη χώρα
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 17:42 Απάντηση με παράθεση


Ευχαριστώ, Ερασμε..
(τα έχω ερωτευθεί, για αυτό . )




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 18:38 Απάντηση με παράθεση


Στη σχολή στο Zar, στην Πολωνία
(YAK-12 και ανεμόπτερο Puchacz)

esperanza έχει επισυνάψει αυτή την εικόνα:
IMAG0130.JPG - 69.81kb




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 11-7-2006 στις 19:03 Απάντηση με παράθεση


Για γυναίκες

http://www.ninety-nines.org/wia.html




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 12-7-2006 στις 17:07 Απάντηση με παράθεση


Wilga και ανεμόπτερο Bocian

esperanza έχει επισυνάψει αυτή την εικόνα:
image450.jpg - 118.25kb




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 12-7-2006 στις 17:41 Απάντηση με παράθεση


Wilga και ανεμόπτερο Jantar

esperanza έχει επισυνάψει αυτή την εικόνα:
Wilga_and_Jantar.jpg - 8kb




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 13-7-2006 στις 15:11 Απάντηση με παράθεση


Οταν ήμουν μικρή, η αγαπημένη μου βόλτα ήταν να πηγαίνω με τον μπαμπά μου στο αεροδρόμιο. Μου προκαλούσαν δεος τα αεροπλάνα, το πώς προσγειώνονταν, το πώς απογειώνονταν, που να πήγαιναν άραγε.
Την πρώτη φορά που μπήκα μέσα σε αεροπλάνο, τη θυμάμαι ακόμα. Ημουν γύρω στα 4 και θα πηγαίναμε διακοπές στην Κέρκυρα. Η χαρά απερίγραπτη, μπήκα με τον όρο να καθίσω στο παράθυρο. Σε όλη την πτήση δεν κούνησα, οχι απο φόβο αλλά απο θαυμασμό και δεος που ο κόσμος φαινόταν τόσο μικρός.. Μα τόσο μικρός δεν είναι ;

Μεγάλωσα και το δεος εξακολουθεί να υπάρχει.
Οποτε ταξιδεύω με αεροπλάνο για κάποια πόλη, πάντα ζητάω με ευγένεια, χαζομάρα και νάζι να καθίσω μαζί με τους πιλότους στο πιλοτήριο. Κανείς δε μου το έχει αρνηθεί ποτέ μέχρι τώρα.

Η μαμά μου φοβάται όταν της λέω "παω να πετάξω" , ο μπαμπάς μου χαιρόταν, οι φίλοι μου με λένε "αεροπαρμένη".

Δεν μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα του ''πετάω'' . Κάποιοι λένε οτι νοιώθεις ελευθερία. Δεν νοιώθω αυτό, επειδή αναγκαστικά πρέπει να προσγειωθείς ξάνά.. οπότε η ελευθερία πάλι περικλείεται. Είναι ίσως το συναίσθημα του "φεύγω". Σας αφήνω και θα σας δω απο ψηλά. Αφήνω ολα τα προβλήματα κάτω, να πατάνε στο έδαφος και ψηλά δεν παίρνω τίποτα. Μονάχα τον εαυτό μου. Αυτό δεν κάνουν και τα πουλιά ;

Μετά, προσγείωση αναγκαστική.
Κι όμως τα προβλήματα και οι έννοιες φαίνονται μικρότερα. Κι ας τα έχεις πάλι δίπλα σου.
Και συνεχίζω να θαυμάζω τον κόσμο που έβλεπα απο ψηλά, μέχρι να ξαναφύγω.




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 13-7-2006 στις 18:54 Απάντηση με παράθεση


και τραγούδι...

Πολύ με πίκρανες ζωή
Μακριά θα φύγω ένα πρωί
Θα ανέβω σ’ ένα αεροπλάνο
Να δω τον κόσμο από κει πάνω

Όταν κοιτάς από ψηλά,
μοιάζει η γη με ζωγραφιά
και συ την πήρες σοβαρά,
και συ την πήρες σοβαρά

Μοιάζουν τα σπίτια με σπιρτόκουτα
Μοιάζουν μυρμήγκια οι ανθρώποι
Το μεγαλύτερο ανάκτορο
μοιάζει μ’ ένα μικρούλι τόπι

Κι όλοι αυτοί που σε πικράνανε
από ψηλά αν τους κοιτάξεις
θα σου φανούν τόσο ασήμαντοι
που στη στιγμή θα τούς ξεχάσεις

Αγαπημένη μου, μην κλαις,
πάμε μαζί ψηλά, αν θες
Να δεις τη γη απ’ τη σελήνη,
ένα φεγγάρι είναι και κείνη

Μοιάζουν οι πύργοι με κουκλόσπιτα
και τα κανόνια με παιχνίδια
Από ψηλά δεν ξεχωρίζουνε
οι ομορφιές και τα στολίδια

Κι ό,τι σε πλήγωσε ή σε θάμπωσε,
από ψηλά αν το κοιτάξεις
θα σου φανεί τόσο ασήμαντο,
που στη στιγμή θα το ξεχάσεις




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
esperanza
¡Ay!
******


Avatar


Μηνύματα: 7.421
Registered: 15-2-2006
Τοποθεσία: Mammyland
Member Is Offline

Διάθεση: 3

Εστάλη στις 13-7-2006 στις 18:56 Απάντηση με παράθεση


τώρα που ξανακοιτάω το θρέντ, έτσι όπως το έχω κάνει :D
δεν μου μοιάζει να έχει και πολύ μεγάλη σχέση με το άθλημα




Η ηδονικότερη απόλαυση της αχρονίας - αυτό λέγεται έκσταση. Και πίσω απ' την έκσταση, είναι κάτι άλλο, δυσεξήγητο. Κάτι σαν στιγμιαίο κενό, όπου συνωθούνται όλα όσα αγαπώ.
Προφίλ μέλουςΔείτε όλα τα μηνύματα του χρήστη U2U Member
 Σελίδες:  1  2  3  ..  11


Go To Top


Powered by XMB
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002-2005
Multiforums.gr - Μια ακόμη υπηρεσία της MultiForums OE. Φιλοξενία MultiHosting.gr.
Άλλες υπηρεσίες της Multiforums OE: MultiHosting.gr. MultiLabs.gr. MultiPlanet.gr. MultiRadio.gr. MultiPolls.gr. MultiBlogs.gr. WebStocks.gr.


[queries: 16]
[PHP: 80.6% - SQL: 19.4%]